vrijdag 27 juni 2014

Morgen is het zo ver ...

Koffers gepakt, inentingen ontvangen, eerste malariapil genomen.
Richtlijnen voor de thuisblijvers geschreven, geld overgeschreven voor hun :) .
Al mijn roze briefkes met Swahili heb ik in een boekske geplakt en ik zal nog goed moeten studeren want tis nie gemakkelijk.   3 ebooks gedownload, tja, ik hoop , zoals altijd dat ik niets vergeten ben.
Morgen vertrek om 6 u naar Hechtel waar de bus ons opwacht.  We vliegen via Turkije naar de luchthaven van de Kilimanjaro en slapen bij aankomst in Arusha 1 kort nachte alvorens in te schepen in onze 3 jeeps met chauffeur die ons gedurende 3 weken zullen begeleiden.  De eerste rit van 3 uren over onverharde wegen zal waarschijnlijk al een harde dobber zijn.  Dan zal het 2 weken radiosilence zijn wegens meestal geen bereik, niet GSM en niet internet.  Let's see , ik ben er klaar voor !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten